עדכונים

סקירה מקצועית ומעמיקה בכל הקשור למבערים ותהליכי הבקרה בתהליכי השריפה של גז טבעי, כולל הדגמה וניתוח הפעלה חיה של מבער.

יום העיון יועבר בשפה האנגלית על ידי מרצה בכיר בעל עשרות שנות ניסיון בתחום המבערים והסבות מפעלים מטעם חברת ECLIPSE העולמית, מהחברות המובילות בעולם בתחום יצור מבערים בגז טבעי ומערכות שיחלוף חום.

לפרטים נוספים והרשמה בקרו בעמוד ההדרכות.

בואו לבקר אותנו בועידת אנרגיה ועסקים 2014, דוכן וי.פי.סי נטורל גז בתערוכה יחשוף בפניכם את כל השירותים והחידושים אותם החברה מציעה לתעשיית הגז הטבעי ויאפשר לנו להציג בפניכם את השותפים הבלעדיים שלנו לפעילות בשוק הישראלי ובניהם ECLIPSE, DNV-GL ו- KIWA.
ועידת אנרגיה ועסקים 2014 היא פורום האנרגיה השנתי מהגדולים בסוגו בישראל. הוועידה מפגישה תחת קורת גג אחת נציגי חברות וקובעי מדיניות בכירים מהארץ ומהעולם עם הקהילייה הכלכלית והעסקית למפגשים עסקיים, חברתיים ומקצועיים בנושאים "החמים" ובמגמות המסתמנות לשנים הבאות בהיבטים גלובליים, פיננסיים וטכנולוגיים של משק האנרגיה.

הוועידה תתקיים בתאריכים 3-4 לנובמבר במלון דן פנורמה, תל אביב

במהלך חודש דצמבר יתקיים יום עיון מקצועי בנושא מבערים ובקרה בגז טבעי.

לפרטים נוספים הנכם מוזמנים להכנס לעמוד הקורסים וההכשרות שבאתר, בו תמצאו את התכנים שיועברו ביום העיון, פרטי ההרשמה ומידע נוסף

נפתחו תוכניות לימוד חדשות לצרכי רישוי עבור מפעילים ומתקינים מוסמכים בגז טבעי רמה 1.
הלימודים יתבצעו במרכז ההדרכה במרכז חפציבה של חברת חשמל שקיבל אישור כמוסד מוכר לצורך ביצוע הכשרות לצרכי רישוי למפעיל ומתקין מוסמך בגז טבעי במערכת פנים מפעלית ע"י רשות הגז והתמ"ת.(תעודה מטעם משרד הכלכלה).

לפרטים נוספים אנא הכנסו ללוח הקורסים וההכשרות שבאתר

חדשות אחרונות

1310, 2014

שירותי תו תקן ובדיקת המוצרים של DNV-GL בישראל

אוקטובר 13th, 2014|0 Comments

חברת וי.פי.סי נטורל גז שמחה החל משנה זאת להוסיף למערך האישורים ותוי התקן שלה, המקיף המתקדם מסוגו בישראל, גם את סל שירותי הבדיקות ואישורי המוצר של DNV-GL. מערך אישורים זה מכסה את כל התקנים החשובים בעולם ובישראל כגון- CE- MARKING , IEC , ו- ISO
2409, 2014

רישוי מפעילים ומתקינים מוסמכים בגז טבעי

ספטמבר 24th, 2014|0 Comments

נפתחו תוכניות לימוד חדשות לצרכי רישוי עבור מפעילים ומתקינים מוסמכים בגז טבעי רמה 1.

הלימודים יתבצעו במרכז ההדרכה במרכז חפציבה של חברת חשמל שקיבל אישור כמוסד […]